Doorgaans zijn we niet zo'n fan van rebussen, maar deze heeft ons doen gieren!

Deadpool kondigt zich als iets anders aan. De hoofdfiguur is anders dan wat we al kenden, de trailers zijn anders en de marketing is zeker anders, dat bewijst bovenstaand billboard. Je moet er even over nadenken en dan...HAHAHAHAHAHAHA! Een aanpak die alvast geloofd wordt op Twitter, want de foto is viraal gegaan.

Sinds comedian Patton Oswalt - wij kenden 'm ook niet - deze billboard heeft gespot in de straten van Los Angeles is het ding viraal gegaan. Op moment van schrijven kreeg Oswalt ruim 15.000 favorites en iets meer dan 11.000 retweets. Het zegt veel over hoe er naar de film uitgekeken wordt.

Valentijn vieren met Deadpool?

En daar stopt het niet. Ook de officiële Twitteraccount van de film draagt zijn steentje bij.

Voor wie niet beter weet is Deadpool, afgaand op deze affiche, een romantische komedie zoals The Proposal (2009) met diezelfde Ryan Reynolds er ook één was. Ware het niet dat Deadpool ondertussen een R-rating heeft gekregen in de Verenigde Staten voor sterk geweld, stevig taalgebruik, naaktheid en andere seksuele inhoud."

Lopen jullie ook al warm?

Bron: io9

Lees meer