Dit zijn ze: de 5 finalisten van Marketing Genius 2017

Fase 1 van de zoektocht naar de Marketing Genius van 2017 is ten einde. The House of Marketing selecteerde vijf jonge marketing professionals die doorgaan naar de finale. Nu is het aan jullie! Stem voor 21 april op de meest geniale oplossing voor de marketingvraagstukken van Godiva, newsmonkey, Devos&Lemmens, Desperados en Vacature.com.

Al voor de zesde keer op rij organiseert The House of Marketing deze zoektocht. Marketing professionals, die jonger zijn dan 35 jaar, moeten enkele rondes doorstaan met als hoofddoel een creatieve oplossing bedenken voor een bestaande uitdaging binnen een succesvol bedrijf.

De winnaar mag zich niet alleen Marketing Genius 2017 noemen, maar gaat ook naar huis met een ongelofelijk prijzenpakket én mag zijn idee presenteren voor de Belgische marketinggemeenschap op het Vlerick Marketing Colloquium op 11 mei.

1. Bryan Van Hauwaert

 

Bryan is Field Marketing Sales Delivery Advisor bij Worldline Global en ging aan de slag voor Godiva. Stem hier!

2. Sofie Huyskens

 

Sofie werkt als community manager bij Essent.be en waagde zich aan onze uitdaging rond virale videomarketing. Stem hier!

3. Simon Ampe

 

Simon is Field Sales Promotor bij Nestlé en boog zich over het probleem van Devos&Lemmens met frietkoten. Stem hier!

4. Thibault Duspeaux

 

Thibault werkt bij GSK als Channel Deployment Manager en concentreerde zich op Desperados en de activatie van hun merk. Stem hier!

5. Julien Foucart

 

Julien is Data Analyst bij Fruitbowl Digital en bedacht een geniaal idee voor Vacature.com. Stem hier!

Jullie stemmen tellen voor een derde van de totale score dus deze vijf toppers kunnen je hulp goed gebruiken. Stem hier voor 21 april op je favoriet! Op maandag 24 april zullen zij tot slot de professionele jury en het publiek moeten overtuigen om te kunnen winnen.

Lees meer