McDonald’s liet onbewerkte foto’s van hamburgers op site staan en de verschillen zijn frappant

Iedereen klaagt al jaren dat de hamburgers bij McDonald’s niet lijken op die in hun advertenties. Nu heeft de hamburgerketen op haar website de mogelijkheid ingevoerd om te zien hoe een burger er écht uitziet. Je kan ook vergelijken met hoe deze eruitzien na een flink staaltje Photoshop. Net nu lanceert de keten zijn 'PyeongChang Korean Beef Signature Burger' ter ere van de Olympische Winterspelen in Zuid-Korea. Benieuwd hoe die er écht zal uitzien!

De Big Mac

De cheeseburger

Aan deze werd duidelijk een en ander aangepast. Hier is het onbewerkte beeld …

... en het bewerkte beeld

Het platte broodje

De Egg McMuffin

De appelflappen waren op z'n minst beter gestapeld

De McCafé

Het videoteam van McDonald’s Canada toonde al hoe ze burgers er zo smakelijk uit lieten zien:

 

PyeongChang Korean Beef Signature Burger

McDonald’s, nog steeds de officiële sponsor van de Olympische Spelen, heet ter ere van de Winterspelen in Zuid-Korea de Pyeongchang Korean Beef Signature Burger uitgebracht. De ingrediënten: Koreaans rundvlees, witte cheddar en gebakken patatjes.

Lees meer