11 redenen waarom we fan zijn van de klantendienst van bol.com

11 redenen waarom we fan zijn van de klantendienst van bol.com

Er zijn zoveel redenen waarom we fan zijn bol.com. De Nederlandse onlinewinkel staat bekend om zijn gigantische aanbod en razendsnelle levertijd. Maar wij zijn het meest fan van de klantendienst. De medewerkers van bol.com zijn hilarisch, gevat en supervriendelijk. En om deze 11 redenen willen we ze graag eens in de bloemetjes zetten: 

1. De klantendienst van bol.com is 24/7 beschikbaar via telefoon, mail en op hun Twitter- en Facebook-pagina

Je kan dus echt helemaal zelf kiezen hoe je ze wil bereiken.

2. En ze antwoorden op elk uur van de dag zo snel mogelijk …

Altijd binnen de 48 uur, maar op Facebook meestal zelfs binnen het halfuur.

3. … en echt ELK bericht krijgt een reactie

Met hoeveel mensen zouden ze daar werken om dat te doen?

4. Ja, zelfs op de meest kritische commentaren wordt geantwoord

Bol.com is de winkel van ons allemaal, dus ook van de boze mensen onder ons.

5. De reacties zijn altijd supervriendelijk …

Hoe onvriendelijk de mensen ook zijn, ze blijven poeslief.

6. … en de medewerkers verliezen nooit hun geduld

Hoe doen ze het toch?

7. De klantendienst is zo sympathiek dat je soms zelfs het gevoel krijgt dat je tegen je beste vriend(in) aan het praten bent

Kan een winkel je beste vriend worden?

8. Ze zijn zelfs te vinden voor een mopje hier en daar …

Meestal zijn die ook echt HILARISCH.

9. … en ze houden ook rekening met de allerkleinsten

Je moet al hun reacties over de Sint maar eens nalezen.

10. Ze helpen je supersnel en efficiënt verder …

Retours, vervangingen en terugbetalingen, zijn in no-time geregeld.

11. … en ze geven je vooral goesting om nog zoveel meer te bestellen bij bol.com

Zodat je dan nog eens kan praten met de klantendienst. 😉

Gesponsorde artikelen