Beyoncé gaat nieuwe songs en Netflix-documentaire uitbrengen

Beyoncé gaat nieuwe songs en Netflix-documentaire uitbrengen

Beyoncé zou aan het sleutelen zijn aan een reeks nieuwe songs en een eigen Netflix-documentaire. De zangeres gaat ook samenwerken met het sportmerk adidas om onder andere schoenen te ontwerpen.

Het nieuws werd bekend gemaakt door het Amerikaanse tijdschrift US Magazine. De 37-jarige zangeres zou aan het sleutelen zijn aan verschillende nieuwe songs die uiteindelijk op een “deluxe album” moeten belanden. Op die plaat zouden ook oude hits staan.

(Op welke foto is Beyoncé het oudst?)

Netflix-documentaire

Beyoncé is ook aan het werken aan een Netflix-documentaire die over haar optreden zal gaan op het Amerikaanse festival Coachella in 2018. De popzangeres was de eerste vrouwelijke headliner met een donkere huidskleur op het festival. Alleen Lady Gaga en Björk gingen haar al voor als vrouwelijke headliners. In 2013 verscheen al de HBO-documentaire Life Is But A Dream over de carrière van Beyoncé.

(Dit zijn de 50 beste series op Netflix.)

Samenwerking met adidas

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, gaat Beyoncé samenwerken met sportmerk adidas als “creatieve partner” om onder andere schoenen te ontwerpen. Beyoncé haar eigen submerk Ivy Park, dat eerder bij de winkelketen Topshop hoorde, komt nu dus onder de vlag van adidas.

(16 geniale levenslessen die verborgen zitten in de lyrics van Beyoncé‏.)

The Lion King

Bovendien werkt Beyoncé dit jaar verder aan haar filmcarrière. Voor de live action-versie van de Disney-klassieker The Lion King spreekt ze de stem van Nala in. De release van die film staat in ons land gepland op 17 juli.

(Deze 15 Disneyklassiekers krijgen binnenkort een live action-versie.)

De trailer van The Lion King:

Dit zijn de 45 beste albums van 2018.

Gesponsorde artikelen