Dat meen je niet: net als je dacht dat het gedaan was, komt UGG met nieuwe designs

Dat meen je niet: net als je dacht dat het gedaan was, komt UGG met nieuwe designs

UGG: de laarzen die blijven weigeren te verdwijnen, proberen opnieuw om de weg naar je hart te vinden. Met nieuwe designs nog wel, een collectie die ze ‘ClassicLuxe’ hebben gedoopt.

Hoe dat eruit ziet? Wel, zo:

Revolutionair, want de UGG zag er al 37 jaar hetzelfde uit

UGG Australia

Je ziet het verschil niet écht met gewone UGGs?

Dat is waarschijnlijk de bedoeling

Maar zal het ook werken?

Bij UGG hopen ze alvast van wel. “We hebben gekozen voor een slankere laars, om de klanten meer flexibiliteit te geven in hun modekeuzes.” Andere merken kennen maar al te goed het belang van een regelmatige redesign. Iets waar ze bij UGG niet aan meededen: de laars ziet er al 37 jaar hetzelfde uit.

Al is UGG niet de enige die zich aanpast: ook Converse brengt nu een nieuw design op de markt, en dat na 98 jaar.

Naar ‘goede’ gewoonte zal ook de nieuwe UGG een flinke hap uit je portemonnee nemen: de nieuwe designs kosten tussen 250 en 295 dollar.

Gesponsorde artikelen