De blunder van het jaar: U.S. Airways tweet porno naar ontevreden klant.

De blunder van het jaar: U.S. Airways tweet porno naar ontevreden klant.

Wat doe je als je vlucht vertraging heeft? De luchtvaartmaatschappij tweeten natuurlijk. Een klant van Amerikaanse operator U.S. Airways kreeg wel een beetje meer klantenservice dan waar ze op had gehoopt: de social media manager tweette, naast een feedbackformulier, ook een vrij expliciete foto terug. Intussen heeft de maatschappij zich verontschuldigd: blijkbaar wilden ze de foto net bannen, maar kwam de link terecht in de tweets van de klantendienst.

Het begint als een gewone gesprek op Twitter: Elle heeft een uur vertraging

U.S. Airways antwoordde met een beleefde “Het spijt ons dat jouw vlucht vertraagd was, wij hebben ook een hekel aan vertragingen, sorry!” Maar Elle was niet tevreden

Daar kwam dan weer een wel héél verrassend antwoord op. We hebben de foto een beetje gecensureerd want … tja. NSFW!

Je moet niet alles zien om je voor te stellen wat daar aan het gebeuren is. U.S. Airways liet weten dat het om een foto ging die ze zelf offline wilden laten halen, maar da’s dus verkeerd gelopen. De tweet is intussen verwijderd.

Gesponsorde artikelen