Left Right
scrollTop top

Lil’ Kleine lanceert eigen kledinglijn en pop-up store


Lil’ Kleine lanceert eigen kledinglijn en pop-up store

Lil’ Kleine brengt deze maand nog zijn eigen kledinglijn JORIK op de markt. Dat doet hij met een modeshow én een pop-up store in het centrum van z’n thuisstad Amsterdam.

JORIK zal eind februari het daglicht zien, vernoemd naar de echte voornaam van Lil’ Kleine. “Mijn persoonlijke interesse heeft altijd al erg bij fashion gelegen”, reageert de rapper aan RTL Boulevard. “Voor mij is dit een manier van mezelf uiten. Met JORIK kan ik mijn persoonlijkheid vertalen in de designs van de items, een totaalcollectie die ik kan dragen op verschillende momenten in het dagelijks leven.” Zijn verloofde Jamie is het creatieve brein achter zijn komende kledinglijn.

“Luxe en dagelijks comfort”

Lil’ Kleine wil een jonge, speelse, maar passionele levensstijl weerspiegelen: “Die mindset wil ik overbrengen met JORIK. Een collectie voor iemand die houdt van zowel luxe als dagelijks comfort. Van het vliegtuig tot aan een chique restaurant en in de club tot aan de zondagmiddag brunch met vrienden en familie.”

Hiphop zal een rode draad zijn in de JORIK-collectie. Het is stoer en eigentijds, maar tegelijkertijd voelt het luxueus. “Tegenwoordig is de grens tussen streetwear en high-end fashion praktisch vervaagd”, meent hij.

Gat in zijn hand

Toch lijkt het ons niet geheel toevallig dat Lil’ Kleine z’n fans op kosten wil jagen. Zo raakte pas nog in de pers bekend dat de Nederhopper elke dag minstens 300 euro uitgeeft. Hij maakte ook bekend dat hij 60.000 euro per maand verdient en daar amper de helft van spaart. Eerder kwam Lil’ Kleine al onder vuur te liggen omdat hij twee briefjes van 500 euro verbrandde.


Deze artikelen kunnen u misschien ook interesseren…


Corona Virus Update

  • Wereld
  • Aantal
    besmettingen
    43.944.089
  • Aantal
    doden
    1.166.685
  • België
  • Aantal
    besmettingen
    333.718
  • Aantal
    doden
    10.899