Colruyt stopt met de Collishop, de webshop voor non-food-artikelen. Meteen is er voor het hele assortiment sprake van een korting van 30 procent.
De Collishop startte in 1983 en groeide later uit tot één van de grootste webshops van ons land. Colruyt Group is echter van mening dat er in het huidige commerciële landschap vooral specialisatie vereist is bij de online verkoop van non-food-artikelen.
Daarom heeft de Colruyt Group ervoor gekozen om volop te investeren in hun meer toegespitste online en offline non-food activiteiten van Dreamland, Dreambaby, Fiets! en MyUnderwear24.
Geen ontslagen
De beslissing om Collishop stop te zetten, zal niet tot ontslagen leiden bij de Colruyt Group. “Alle medewerkers die dat willen, krijgen allemaal een gelijkaardige job”, laat de Colruyt Group weten aan de Mediahuis-kranten.
Deadline 8 november
De kortingen zullen gradueel steeds interessanter worden. Na 8 november wordt de Collishop onherroepelijk begraven. “Een nieuwe datum waarop mogelijk nog nieuwe kortingen ingaan, zal steeds bepaald worden in functie van het resterende assortiment en stockniveau”, klinkt het bij de Colruyt Groep.