De nieuwe verpakking van Cécémel SUCKT zo hard dat de Nederlanders zich er te pletter mee amuseren

Man man man, de Nederlandse marketeers van Cécémel moeten nu echt wel met de handen in het haar zitten. Ze hebben sinds kort letters op de verpakkingen van de grote bussen Chocomel laten zetten, zodat consumenten er hun naam mee kunnen vormen. Alleen … nemen de Nederlanders dat niet al te serieus en amuseren ze zich rot met de letters. Of de nieuwe verpakkingen er ook in ons land zullen komen, valt te betwijfelen. 

1. Je kan er echt wel grappige woorden mee maken

2. Sommige blijven nog braaf …

3. Andere lettercombinaties zijn al iets meer gewaagd

4. “Mama, ik wil een B-L-O-W-J-O-B”

5. “Of een L-U-L”

6. De mogelijke combinaties zijn eindeloos!

7. SLURP PRUT, wtf?!

8. Sommige mensen doen er liever niet aan mee

9. Echt niet

Meer
door Redactie
Lees meer...