De laatste week stond weer helemaal in het teken van ‘De Mol’. Met “Heb je mij gemist?” werd overal reclame gemaakt voor het nieuwe seizoen en nu zijn de silhouetten van de kandidaten verschenen in de brochure van Decathlon, een van de sponsors van het programma.
Het mag duidelijk zijn: De Mol is dichterbij dan je denkt. Nadat deze week het land in de ban was van de mysterieuze zin “Heb je mij gemist?“, heeft sportwinkelketen Decathlon nu de silhouetten en een eerste omschrijving van de kandidaten gelost.
“Groetjes, De Mol”
De website wieisdemol.be wist al een tipje van de sluier op te lichten over het nieuwe seizoen van De Mol. In de brochure van Decathlon, een van de hoofdsponsors van het VIER-programma, staat de boodschap “Heb je mij gemist?”, vergezeld van het logo van De Mol.
De mol spreekt ons ook al toe in een korte boodschap. “Geen nood, binnenkort ben ik er weer! En net als vorig jaar selecteerden de medewerkers van Decathlon het beste sportmateriaal om mij te helpen ontmaskeren. Niet te saboteren door de mol, goedgekeurd door team Decathlon. We’ll see … Eén tip kan ik al geven: ik ben een van de onderstaande 10 deelnemers! Groetjes, De Mol.”
En die tien deelnemers worden al kort voorgesteld.
Vier West-Vlamingen
In de brochure staan dus ook al de silhouetten van de kandidaten, hun eerste initialen en de provincies waarvan ze afkomstig zijn.
Daaruit blijkt dat er maar liefst vier van de tien kandidaten afkomstig zijn uit West-Vlaanderen. Twee kandidaten zijn van Limburg, 2 van Oost-Vlaanderen en een Antwerpenaar en een persoon uit Vlaams-Brabant maken de groep volledig.
Dit zijn de initialen van de kandidaten:
- L. uit West-Vlaanderen
- P. uit West-Vlaanderen
- P. uit West-Vlaanderen
- J. uit West-Vlaanderen
- K. uit Oost-Vlaanderen
- B. uit Oost-Vlaanderen
- K. uit Limburg
- C. uit Limburg
- J. uit Antwerpen
- S. uit Vlaams-Brabant