‘Squid Game: The Experience’ komt naar Londen


In het kort

  • Fans kunnen dit voorjaar in Londen de uitdagingen van Squid Game beleven.
  • Deelnemers gaan vijf uitdagingen aan, geïnspireerd op de iconische spellen uit de show.
  • Na het voltooien van de uitdagingen kunnen spelers ontspannen op een Koreaans geïnspireerde night market.

Fans van de populaire Netflix-serie Squid Game krijgen dit voorjaar in Londen de kans om de spannende uitdagingen uit de serie van dichtbij te ervaren. Squid Game: The Experience, een spel gebaseerd op de serie, strijkt neer bij Immerse LDN aan het ExCeL London Waterfront. Dit interactieve evenement volgt op succesvolle edities in wereldsteden als New York, Sydney, Seoul en Madrid.

Gepresenteerd door Netflix in samenwerking met Luna Entertainment Group en LETSGO, dompelt deze ervaring deelnemers onder in een zestig minuten durende competitie. Hierin gaan ze vijf uitdagingen aan, geïnspireerd op de iconische spellen uit de show. Tot de spellen behoren “rood licht, groen licht”, de glazen brug en het strategische knikkerspel.

Na het voltooien van de uitdagingen kunnen spelers ontspannen en feestvieren op een Koreaans geïnspireerde nachtmarkt. Deze levendige markt biedt exclusieve merchandise, heerlijk eten en snacks, en fotomomenten met thema’s van Squid Game op de achtergrond.

Exclusieve voorverkoop

Mensen die graag willen deelnemen, kunnen zich inschrijven op de wachtlijst voor exclusieve toegang tot de voorverkoop, nog voor de algemene ticketverkoop op 25 april van start gaat. De officiële lanceerdatum wordt binnenkort bekendgemaakt.

Squid Game, dat in september 2021 op Netflix in première ging, groeide al snel uit tot een wereldwijde sensatie. De serie, gecreëerd door Hwang Dong-hyuk, werd de meest bekeken Netflix-serie ooit en sleepte zes Emmy Awards en een Golden Globe in de wacht. Het tweede seizoen ging vorig jaar in première, en het langverwachte derde en laatste seizoen staat gepland voor 27 juni.

Meer
Lees meer...