‘Yo’ sturen naar je contactpersonen, dat was werkelijke het enige wat je met de app Yo kon. Iedereen lachte ermee, maar toch werd het een immens succes. Zo’n succes dat Yo al meer dan 5 miljoen dollar waard is en nu wordt de app pas écht nuttig: het verzamelt nieuws van 150 kanalen in één app.
De nieuwe Yo Store maakt een einde aan de app-overload op je smartphone. Je kunt kiezen voor welke van de 150 beschikbare apps je je inschrijft en krijgt vervolgens alle belangrijke meldingen. Dat betekent dat je niet langer alle apps apart moet downloaden. Bekijk je af en toe eens een filmpje op MTV maar niet voldoende om de volledige app te installeren? Yo Store is de oplossing.
Uiteraard krijg je niet alle meldingen van de apps waarvoor je je inschrijft. De Yo Store selecteert enkel diegene die voor jou interessant zijn. Zo kan je bijvoorbeeld aangeven dat je telkens een melding wil als je favoriete Instagrammer een nieuwe foto post. Wie had dat gedacht van een app die enkel Yo kon sturen?
De 150 beschikbare apps zijn onder andere BuzzFeed en Twitter, maar ook allerlei kranten en sportclubs als de Huffington Post en NBA.
From cute cats to cutting edge news. There's a Yo for everything… http://t.co/RRDWE7ILLj pic.twitter.com/B17WztXiyU
— Yo (@YoApp) 24 februari 2015