Dag van de klant, allemaal goed en wel. Maar eigenlijk zou iedereen eens in de schoenen van de verkopers moeten staan. Want dan zouden alle klanten beseffen hoe zwaar het werk van een winkelier is. En dan zouden ze …
1. Niet meer vijf minuten voor sluitingstijd binnenkomen
Want ze zouden beseffen dat we echt wel eens op tijd naar huis willen.2. Het begrijpen als we eventjes te moe zijn om écht naar hen te glimlachen
Zeker op het einde van de dag …3. Zelf ook ‘hallo’ zeggen als wij hen verwelkomen
Da’s niet zoveel gevraagd, toch?4. En stoppen met onbeleefd en grof te zijn als we proberen te helpen
We zijn ook maar mensen, weet je wel.5. Plus: EXTRA vriendelijk zijn in het weekend en op feestdagen
En ook belangrijk: hun eigen vrije weekends meer appreciëren.6. Niet meer kwaad worden als we iets niet in stock hebben
Want ze zouden beseffen dat wij daar niks aan kunnen doen.Old navy rn ? #retailproblems pic.twitter.com/voWZVQ9oqe
— ☾honey lemon (@MTtainaa) September 1, 2015
7. En ons niks verwijten als iets niet aan hun verwachtingen voldoet
Want again: daar kunnen wij NIKS aan doen.8. Maar ons wél dankbaar zijn als we wat extra moeite doen voor hen
Want ze zouden beseffen dat we effectief moeite doen, HA!9. Niet meer alle rekken overhoop halen
En twee keer nadenken als ze iets van een stapel nemen.10. Of bepaalde spullen ineens op een TOTAAL ANDERE plaats zetten
WHYYYYY?11. Geen kleren meer laten rondslingeren in de pashokjes
Want ze zouden weten dat dat de hel van alle kledingverkopers is.Don't be that person #retailproblems pic.twitter.com/yMFvRnw1IC
— lana (@lanaluss) July 30, 2015