Kim Kardashian is nooit preuts geweest, maar na de geboorte van haar derde kind gaat ze op Instagram toch wel in een naakt-overdrive. Vannacht postte de realityster nog een hele fotoshoot waarin ze niet te schuw is om ‘wat vel’ te laten zien. Voor één van de foto’s had ze zelfs wat Photoshop-vaardigheden nodig om ‘bepaalde zone’s’ Instagramproof te maken …
Kim Kardashian en manlief Kanye West mochten zo’n twee weken geleden hun derde kindje op de wereld verwelkomen, maar dat derde kleintje in huis heeft mama Kim er niet terughoudender op gemaakt. Amper een paar dagen na de geboorte van Chicago West, een naam die ze pas later aan de derde telg in hun gezin gaven, postte Kim al een foto op Instagram in haar evakostuum.
Een deken en wat Photoshop-blurring waren het enige dat het lichaam van de Keeping Up With the Kardashians-ster bedekken. Maar sindsdien is mama Kim helemaal in overdrive gegaan.
Geblurred
Afgelopen nacht liet de realityster nog een hele reeks foto’s op de mensheid los. En die zijn weer op en top Kim Kardashian. We zijn wel al wat gewend van de Kardashian-zusjes, maar met één foto slaagde de vrouw van Kanye West er toch weer in om voor ophef te zorgen.
Naast een ministring heeft Kim enkel een, weliswaar grote, bontjas aan. Ook deze keer had ze weer Photoshopskills nodig om de foto Instagramproof te maken, maar veel moeite heeft ze ook niet gedaan. Waar in voorgaande foto’s nog haar volledige borsten werden geblurred, tart ze nu toch echt wel de regels van het sociale medium.
Geen uitleg, geen onderschrift. Gewoon, droogjes de foto. Meer was er volgens Kardashian niet nodig. En toch is haar blote lichaam niet het enige dat wenkbrauwen deed fronsen.
Kim Kardashian toont, naast haar ronde vormen, meteen ook haar nieuwe kapsel. KK heeft zich cornrows aangemeten, een soort van vlechten die vooral bij zwarten heel populair is. Onder een van haar foto’s schreef ze ook Bo West. Dat was dan weer een verwijzing naar actrice Bo Derek, die in een van haar films in de jaren 70 ook een dergelijk kapsel had.
Make-up
De realityster kreeg meteen een hoop kritiek op haar nieuwe coupe, waarmee ze zich volgens haar criticasters typisch zwarte cultuur probeert aan te meten.
Maar misschien wil ze er wel net iets mee bereiken. Het make-upmerk van Kim, KKW Beauty, draait op volle toeren en levert de realityster een pak geld op, maar toch is er eentje die op amper een paar maanden al beter doet.
RiRi
Popzangeres Rihanna lanceerde in september haar eigen make-uplijn Fenty Beauty. En volgens het Engelstalige modemagazine Women’s Wear Daily zou ze op die tijd al meer verkocht hebben dan de merken van KK en zusje Kylie (Kylie Cosmetics) samen.
Volgens onderzoeksbureau Slice zou het succes van Fenty Beauty te wijten zijn aan de enorme populariteit bij Afro-Amerikaanse en Latijns-Amerikaanse vrouwen. En dat is geen toeval, want de popzangeres richtte zich specifiek op die doelgroep door foundation uit te brengen voor elke huidtint. Iets dat donkerdere vrouwen wel konden appreciëren.
Is de nieuwe Instagramreeks van de populairste van de Kardashians dus misschien gewoon een manier om meer zwarte fans te krijgen?