I wanna be loved by who? Wie van deze drie topfavorieten wordt de Coca-Cola Light-man?

Sinds de start van de wedstrijd registreerden zich al een 600-tal knappe jongemannen op de website van Coca-Cola Light. De frisdrankengigant zoekt nog steeds een figurant voor zijn nationale campagne. Speciaal voor jou een top 3 van de best scorende kandidaten. 

De nieuwe mascotte van Coca-Cola Light moet beschikken over ‘onweerstaanbare charme, oogverblindende looks en een geweldig gevoel voor humor’. Dat hebben de kandidaten van deze wedstrijd goed begrepen. Marcellekes, strakke T-shirts en ontblote lichamen passeren de revue. Soms volstaat een stropdas en een boxershort om zich te profileren als ultieme hunk. Attributen zoals de gitaar, de motorfiets en natuurlijk het Cola-Colaflesje zijn populair bij de kandidaten.

Bij elk profiel is aangegeven hoe charmant, sportief, handig (die colablikjes moeten natuurlijk kunnen geopend worden), grappig en stijlvol hun kandidaat is. 

Deze drie staan alvast bovenaan de ranking:

1. Henny Seroeyen (30)

Volgens zijn sponsor een goedlachse jongen en een goede vriend die altijd voor iedereen klaarstaat.

Deze man uit Lommel is personal trainer van beroep en volgens zijn sponsor iemand die 100% voor een gezond én mooi lichaam gaat. Seroeyen heeft al tien jaar ervaring in de modellenwereld en heeft connecties binnen de modewereld. Voorlopig staat hij op de eerste plaats in de Coca-Cola-wedstrijd. 

Vrouwelijke fans die zijn prachtige lichaam in levenden lijve willen ontdekken zijn eraan voor de moeite, Seroeyen stapt in oktober namelijk in het huwelijksbootje met zijn vriendin.

Coca Cola Company

2. Chade Roekaerts (25)

Roekaerts wordt omschreven als de mooiste man uit de Tienen. Een man voor wie niet enkel de vrouwen hun hoofd omdraaien…

Deze leerkracht lichamelijke opvoeding is vanzelfsprekend sportief en is al sinds zijn achttiende professioneel model. Momenteel werkt hij halftijds bij modellenbureau IMM. Maar in het verleden reisde hij Parijs en Milaan af om er te paraderen in creaties van Galliano en Armani.

Om zijn sexy torso te behouden traint hij vijf keer per week en zweert hij bij Coca-Cola Light.

Coca Cola Company

3. Lawrence Messelier (21)

Deze jongeman uit Brugge heeft naar eigen zeggen weinig ervaring in de modellenwereld. Maar is wederom een sportieveling, zo speelde hij vroeger in diverse basketbalteams.

Messelier is mede-oprichter van Cowbel Records, een fictieve platenmaatschappij voor Belgische artiesten. Hij is laatstejaarsstudent Grafische en Digitale Media en wil een job in de grafische wereld. Mocht het bij Coca-Cola niet lukken, is hij bij ons meer dan welkom!

De enthousiaste kandidaat gaat de komende weken de straat op om campagne te voeren. Wie deze knapperd wil tegenkomen haast zich het beter naar West-Vlaanderen!

Coca Cola Company

Deze hotties werden aanbevolen door vrienden of ‘sponsors’ volgens het Coca-Cola jargon. In plaats van doopsuiker te geven, sommen sponsor de beste troeven van hun favoriete petekind op. Een beloning voor deze inspanning blijft natuurlijk niet uit. Niet levenslang genieten van gratis Cola-Light, maar wel 5.000 euro shoppinggeld én een citytrip naar New York. Of die cheque enkel geldt voor Cola-producten is dan weer niet duidelijk.

Sensueel vs. seksueel

De grote winnaar wordt volgens de organisatie gekozen door een onafhankelijke jury. Deze zal ongetwijfeld objectief oordelen op de uiterlijke kenmerken van de kandidaten. De ingestuurde foto’s mogen echter niet seksueel getint zijn. Halfnaakte mannen die sensueel paraderen op ‘I just wanna make love to you’ van Etta James vindt Cola daarentegen geen probleem.

Zoals gezegd wordt de winnaar het gezicht van de Belgische campagne en geniet hij als Coca-Cola-laureaat van een serieuze geldprijs en prachtige reis. Maar daar stopt het, want volgens het wedstrijdreglement (artikel 30) heeft de winnaar geen recht op een vergoeding wanneer zijn afbeelding gebruikt wordt voor de campagne. 

Online duel

Vanaf 23 juni zal er elke dag een online duel plaatsvinden, waarin telkens twee kandidaten het opnemen tegen elkaar. De bedoeling is zoveel mogelijk stemmen te ronselen en een plekje veroveren voor de finale van 10 juli. Wie niet voldoende stemmen heeft wordt genadeloos uit de wedstrijd gekieperd. Bye bye Coca-Cola-eretitel en vaarwel prachtige luxereis! 

Op de site van Coca Cola Light kan je de profielen van alle kandidaten bekijken en zelf je stem uitbrengen.

Meer
Lees meer...