Deze zomer staat het Europees kampioenschap voetbal op de agenda. Daarbij zullen onze Rode Duivels proberen om het even goed of zelfs beter te doen dan op het WK van 2018. Om hen een extra duwtje in de rug te geven, komt McDonald’s met speciale burgers en menu’s in het thema van onze nationale ploeg.
McDonald’s is al jaren een sponsor van de Rode Duivels dus mag het niet als een verrassing komen dat ze dit jaar uitpakken met enkele extraatjes voor het EK. Het gaat om burgers, sharing boxes én een augmented reality-app. Gisteren werd de selectie van de Rode Duivels bekendgemaakt en enkele van die namen duiken nu al op in de spotjes van McDonald’s.
Twee Red Devils burgers
In de eerste plaats kan je vanaf vandaag, dinsdag 18 mei, twee nieuwe burgers kopen bij McDonald’s. Het gaat om de Red Devils Beef Burger en de Red Devils Chicken Burger. Beide burgers zijn gebrandmerkt met de iconische drietand van de Rode Duivels.
Op de Red Devils Beef Burger krijg je een rundsburger, met cheddarkaas, tomaten, gebakken uitjes, salade, augurken en een speciale saus. Bij de Red Devils Chicken Burger krijg je een kipburger met cheddarkaas, tomaten, sla, rode uien en saus.
Naast de burgers komen er ook twee speciale sharing boxes. De Family McBox en de Friend McBox. Deze zullen ideaal zijn om te delen met je medesupporters tijdens de matchen van de Rode Duivels.
Augmented reality
Als extraatje kan je de hamburgerdozen van de twee nieuwe burgers scannen in de McDonald’s-app. Daardoor zal er een willekeurige Rode Duivel verschijnen die je zijn beste voetbaltrucs toont. Het gaat om een augmented reality-filter waarbij het dus zal lijken alsof de Rode Duivel echt voor je staat.
Daarnaast kan je in de app ook nog verschillende games van de Rode Duivels vinden en kan je deelnemen aan wedstrijden om gesigneerde t-shirts en ballen van de nationale ploeg te winnen.