Oops, they did it again! Albert Heijn dient klagende klant van geniaal antwoord

De klantendienst van Albert Heijn wordt wel vaker gelauwerd en nu heeft de Nederlandse winkelketen zichzelf nogmaals overtroffen. Ze reageerden in volleerde Britney-stijl op een klacht op Facebook, die nu viraal gaat. 

“Ooops AH, you did it again!”, zo begon Ghita Wouters-Van Der Vliet haar klacht op de Facebookpagina van Albert Heijn. De vrouw had in de Nederlandse winkelketen ‘eetrijpe’ avocado’s gekocht, die uiteindelijk niet zo eetrijp bleken. De vruchten waren volgens Ghita “hard, toen en ze roken ook erg groen.”

Avocado’s die het label ‘eetrijp’ dragen zouden volgens haar ook echt rijp moeten zijn. “Als ik ze gewoon uit de bak vis, is het een beetje mijn eigen verantwoordelijkheid om ze op het juiste moment te eten maar in dit geval, liet ik het weer eens aan jullie over.”

It’s Patrick, b*tch

Albert Heijn zou natuurlijk Albert Heijn niet zijn als ze niet op gepaste wijze zouden antwoorden op deze klacht.

Ze pikten in op het begin van de klacht en maakten een nieuwe versie van ‘… Baby One More Time’ van Britney Spears, voor deze keer dus even Patrick Spears.

“Oh, baby, baby, how was I supposed to know that something wasn’t ripe here?”

Het bleef ook niet alleen bij een hilarische reactie, maar de Nederlandse winkelketen belooft ook aan Ghita dat ze een nieuwe avocado kan krijgen als ze het bericht aan de balie laat zien.

De geniale reactie is natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gegeaan. De Facebookreactie van Albert Heijn kreeg al meer dan 700 keer likes en ook Ghita zelf kon ermee lachen. “Hahahaha, briljant AH!”, laat ze onder de reactie weten.

Facebook Albert Heijn
Meer
Lees meer...