Jin van BTS is de nieuwe ambassadeur voor het Franse juwelenmerk Fred. Het nieuws werd bekendgemaakt met drie foto’s van de zanger met de ringen, armbanden, kettingen en oorbellen van het merk. Hierdoor is elk lid van BTS nu verbonden aan een luxemerk als brand ambassador.
Vorige maand keerde Jin als eerste lid van BTS terug van zijn legerdienst, maar de zanger heeft die herwonnen vrijheid niet gebruikt om uit te rusten. Zo heeft Jin al plannen voor nieuwe muziek, zal hij te zien zijn in een televisieprogramma en zal hij binnenkort de olympische vlam dragen. Daar komt nu nog een wapenfeit bij, want Jin is de nieuwe (en allereerste) brand ambassador voor het Franse juwelenmerk Fred.
Jin
De leden van de K-popgroep BTS zijn gegeerd bij grote luxemerken. Zo is RM de ambassadeur voor Bottega Veneta, SUGA voor Valentino, j-hope voor Louis Vuitton, Jimin voor Dior en Tiffany & Co, V voor Celine en Cartier en Jung Kook voor Calvin Klein. Tot op heden was Jin enkel de ambassadeur voor het instant noodle-merk Jin Ramen. Maar nu heeft ook hij een samenwerking te pakken met een luxueuzer merk.
Jin is sinds kort namelijk het gezicht van het Franse juwelenmerk Fred. Het is de eerste keer dat het luxemerk een brand ambassador aanstelt. Het merk heeft lovende woorden voor de zanger op de officiële website. “Maison Fred is blij dat het een nieuwe wereldwijde brand ambassador kan voorstellen: Jin van de iconische popgroep van de 21ste eeuw BTS. Als een echt symbool heeft hij wereldwijde impact gemaakt met zijn talent en persoonlijkheid, waarmee hij miljoenen fans wereldwijd blijft inspireren. Zowel attent als toegewijd, met een eeuwige glimlach en een geweldig gevoel voor humor, belichaamt hij als eeuwige liefhebber van het leven perfect de geest van Maison Fred. Jins stralende persoonlijkheid en eigentijdse, casual chique stijl passen bij de moderniteit en individualiteit van Maison FRED-creaties. Zijn samenwerking met The Sunshine Jeweler belooft te schitteren met een unieke sprankeling.”