J-hope (BTS) breekt Instagram Reels-record in amper 6 dagen

J-hope van BTS mag een nieuw record op z’n naam schrijven. Hij speelt namelijk de hoofdrol in de meest bekeken Instagram Reel ooit. Het gaat om een campagnevideo van Samsung Mobile, die ondertussen al meer dan 313 miljoen keer bekeken werd. Nooit eerder deed een video beter.

De meest bekeken Instagram Reel is er nu eentje van Samsung Mobile. De video, die nog maar een week geleden gedeeld werd, kreeg al meer views dan eender welke andere Instagram Reel die ooit op het platform werd gepost.

Instagram Reels

Instagram Reels ontstond in 2020 als het antwoord van Instagram op het gigantische succes van TikTok. Net zoals bij TikTok kan je op Instagram Reels korte video’s delen die bij voorkeur in portretmodus gefilmd zijn. Tot voor kort was de populairste Instagram Reel er eentje van Khaby Lame, die ook op TikTok razend populair is. Zijn video, waarin hij de herkenbare situatie toont waarbij je altijd denkt dat je het strijkijzer niet hebt uitgezet, haalde 298 miljoen views. De video verscheen op 30 augustus 2021, meer dan anderhalf jaar geleden dus.

Maar een video die op 7 april verscheen, heeft nu al meer views. Het gaat om een video van Samsung Mobile. In de video is niet zo veel te zien. We zien hoe iemand met de nieuwste Samsung Galaxy S23 Ultra een foto neemt van j-hope. Vervolgens vraagt hij om de foto naar hem door te sturen, zoals ook te zien is in de andere spotjes van Samsung. Maar de populariteit van de rapper van BTS zorgde ervoor dat de video viraal ging en met 313 miljoen views de meest bekeken Instagram Reel ooit is.

Bekijk hier de nieuwe meest bekeken Instagram Reel ooit:

Dit was tot voor kort de meest bekeken Instagram Reel:

Meer
Lees meer...