Hoewel het even geleden is dat Katy Perry met een nieuwe single of een nieuw album naar buiten kwam, heeft de zangeres toch niet stilgezeten. Eerder deze maand kwam ze met haar eigen drankmerk, met de naam De Soi. Het gaat over een non-alcoholisch aperitief dat bestaat uit drie smaken. Daarnaast treedt Perry ook nog gewoon op.
In 2020 kwam Katy Perry met haar laatste album Smile en sindsdien lijkt het wel alsof de focus van de zangeres ergens anders ligt. In de tussentijd kreeg ze een dochter met acteur Orlando Bloom, en heeft ze dus ook een nieuw drankmerk op de markt gebracht. Toch is de focus op muziek niet helemaal weg, want vorig jaar maakte Perry nog een Pokémon-lied met de naam Electric voor de 25ste verjaardag van het programma. Op dit moment is de zangeres ook te zien in Las Vegas, met haar PLAY-tour die ook enkel daar gespeeld zal worden.
De Soi
Toch lijkt de zangeres, zoals heel wat andere celebrity’s, nog tijd over te hebben voor een klein business-uitstapje. Deze maand kwam ze samen met co-eigenaar Morgan McLachlan met een nieuw drankmerk met de naam De Soi. Onder dat merk maakt en verkoopt Katy Perry non-alcoholische aperitiefjes. De drankjes hebben geen extra toevoegingen nodig en kunnen meteen uit het blikje (of uit een glas) gedronken worden. Tot nu toe zijn er drie verschillende smaken beschikbaar: Golden Hour, Purple Lune en Champignon Dreams.
In een interview met de Amerikaanse website People vertelde Katy Perry hoe belangrijk De Soi voor haar is. “Er is veel plezier bij het drinken ervan, maar je behoudt je zelfcontrole. En dat laatste is iets dat ik hoog in het vaandel zal dragen dit jaar”, zegt ze. Daarnaast maakt ze ook duidelijk dat haar keuze voor non-alcoholische drankjes onderbouwd is. “Ik kan niet meer drinken zoals in mijn twenties, en nu ik me meer en meer heb ingelezen in de wereld van gezondheid, vind ik dat je hiermee een soort statement maakt. Je moet voor jezelf zorgen, en dat doe je het best zonder alcohol. Ook zo kan je plezier maken.”