Nadat Zeeman eerder al een eigen collectie uitbracht, doet Lidl nu hetzelfde. Net zoals bij Zeeman staat ook bij Lidl staat het logo van de keten centraal. De kledinglijn bestaat uit een T-shirt, sokken, slippers en sneakers en is vanaf dit weekend verkrijgbaar.
De laatste trend in de modewereld is een wel heel bijzondere. Verschillende low-cost winkelketens brengen hun eigen collecties uit, waarbij ze vooral aandacht hebben voor hun eigen logo. Nadat de Nederlandse keten Zeeman eerst met een opvallende (en razend populaire) kledinglijn op de proppen kwam, doet het Duitse Lidl nu hetzelfde.
Lidl-kledinglijn
De kledinglijn van Lidl zal vanaf zaterdag 4 juli beschikbaar zijn in ons land en bestaat uit T-shirts, sokken en verschillende soorten schoenen. In de eerste plaats is er een T-shirt. De T-shirt is simpel, maar maakt een duidelijk statement. Hij is gewoon wit met een groot logo van Lidl op de voorkant. De T-shirt bestaat in twee versies, eentje voor mannen en eentje voor vrouwen. Beide versies kosten 3,99 euro.
Daarnaast zijn er in de collectie ook witte sportsokken met het Lidl-logo voor 0,99 euro. Het laatste hebbeding zijn de slippers en sneakers. De slippers kosten 3,99 euro en de sneakers zijn het enige item uit de collectie dat “iets meer” kost, met een prijskaartje van 12,99 euro.