Apple TV+ lanceert hilarische reclamecampagne rond Timothée Chalamet

Apple TV+ heeft een wel heel opvallende reclamespot gelanceerd voor zijn streamingdienst. Daarin zien we de populaire acteur Timothée Chalamet die maar al te graag zelf te zien zou zijn op Apple TV+.

De streamingdienst Apple TV+ heeft eerder deze week tijdens een groot evenement al zijn projecten voor 2023 aangekondigd. En daarbij hoort nu ook een opmerkelijke reclamespot, die ook tijdens de aankomende Super Bowl te zien zou zijn. De video die zojuist gelanceerd werd, kreeg de naam Call Me with Timothée Chamalet. Daarmee verwijst de streamingdienst naar Call Me By Your Name, de film uit 2017 die de grote doorbraak van de nu 27-jarige acteur betekende.

Call Me with Timothée Chalamet

In Call Me with Timothée Chalamet zien we acteur eerst realiseren dat Apple TV+ één jaar geleden de Oscar voor Beste Film won met CODA. Aanvankelijk troost hij zich nog met de gedachte dat hij zelf al meermaals genomineerd was voor een Oscar.

Maar daarna komt hij tot de vaststelling dat onder andere Jennifer Lawrence en Selena Gomez een documentaire hebben op Apple TV+. Daarop vraagt Chalamet zich af waar zijn eigen documentaire blijft. Ook zien we meervoudig Emmy-winnaar Ted Lasso passeren, net als Severance, Black Bird en Killers of the Flower Moon. Tot slot is er ook een cameo van Jason Momoa. Dat alles doet Timothée Chalamet besluiten dat hij ook dringend te zien wil zijn op Apple TV+. “Hey Apple, call me“, eindigt de reclamespot dan ook.

Bekijk de reclamespot met Timothée Chalamet hier:

https://www.youtube.com/watch?v=-p89peAjbLA
Meer
Lees meer...