Baby Yoda-knuffel vanaf nu officieel te bestellen op Disneysite

Baby Yoda
Disney/The Mandalorian

Een van de veelbesproken Disney-figuren dit jaar is zonder twijfel Baby Yoda. Het figuurtje speelt een rol in de nieuwe Disney+-serie The Mandalorian. En vanaf nu kan je eindelijk je eigen Baby Yoda in huis halen. Want Disney lanceerde een officiële knuffel van de schattige figuur.

Een aantal maanden geleden ging Disney+ van start in verschillende landen, waaronder ook Nederland. Bij ons is het nog zeker wachten tot en met maart vooraleer wij kunnen genieten van het aanbod van Disney. Sinds het begin staat ook de serie The Mandalorian online op het nieuwe platform. Die serie speelt zich af in het Star Wars-universum en daarin doet ook Baby Yoda mee.

Eerder werd ook al bekend dat Beyoncé mee verantwoordelijk is voor het succes van de kleine Baby Yoda.

The Mandalorian

Die werd immens populair bij mensen die de serie konden kijken, maar ook bij mensen die dat niet konden. De hele wereld werd gek toen Baby Yoda, die eigenlijk officieel The Child heet, zijn intrede maakte in The Mandalorian.

En Disney heeft gehoor gegeven aan die immense populariteit van het personage. Zo maakte de filmproducent op zijn eigen Twitter-account bekend, dat er een heuse knuffel zit aan te komen.

Dat lees je goed! Binnenkort zal het mogelijk zijn om elke dag naast de schattige figuur wakker te worden in je bed. De knuffel is ongeveer 21 centimeter groot en zal rond de 23 euro kosten. Geweldig toch?

Maart 2020

Er zit wel een klein nadeel verbonden aan de knuffel. Baby Yoda zal pas geleverd kunnen worden na 1 maart 2020. “We verwachten dat het product niet leverbaar zal zijn tot 3 maart 2020. Je zal een mail krijgen wanneer je het kan bestellen.” Dat staat er te lezen op de bestelpagina van Disney.

Wie zijn eigen Baby Yoda in huis wil halen, zal dus nog even geduld moeten hebben. Maar wij denken in ieder geval dat het het wachten waard zal zijn.

Dat Disney nog geen speelgoedlijn had voor The Mandalorian is niet echt raar. Het bedrijf wilde de spanning rond de nieuwe Disney+-serie namelijk hoog houden. Zo wilden de producenten niet dat één van de personages per ongeluk zou uitlekken via een speelgoedfabrikant. Door de wachten met de merchandising kon er daar geen lek ontstaan.

Gesponsorde artikelen