‘Harry Potter’ biedt exclusieve content en evenementen aan

Harry Potter Wizarding World Gold
Warner Bros./Pottermore

Exclusieve video’s, gigantische kortingen, speciale evenementen én een gepersonaliseerd Harry Potter-dagboek? Dat is maar een klein deeltje van wat Warner Bros. en Pottermore aanbieden. Voor een kleine 70 euro per jaar kan je een exclusief Wizarding World Gold-lidmaatschap kopen.

Harry Potter gaat de Disney-toer op. Want Warner Bros. en Pottermore – het bedrijf van schrijfster J.K. Rowling – komen ook met een exclusief lidmaatschapsprogramma op de proppen. Voor een kleine 70 euro per jaar krijgen fans met Wizarding World Gold toegang tot speciale kortingen en video’s.

Kortingen en evenementen

Oké, 70 euro is niet niks. Maar je krijgt er wel heel veel voor terug. Via de Wizarding World-app krijgen leden toegang tot speciale video’s, een nieuwe reeks, events, boeken en heel wat kortingen. Die kortingen op Harry Potter-merchandise gelden zowel online als in verschillende winkels.

Warner Bros. en Pottermore spiegelen zich aan andere programma’s voor leden. Disney heeft er zo ook eentje: D23. Door hun lidgeld te betalen, krijgen fans daar korting in de Disney-parken en worden ze uitgenodigd op speciale evenementen. Een Comic-Con-achtig speciaal D23-evenement is daar een voorbeeld van.

Het volledige Wizarding World Gold-gamma bestaat uit:

  • Wizarding World Original: een exclusieve videoreeks, en zijn making-of;
  • De zeven Harry Potter-boeken als e-book;
  • Een verzameling pins (de eerste vind je in het welkomstpakket, de andere moet je zelf terugvinden);
  • Toegang tot exclusieve evenementen, waaronder de Wizarding World Gold Christmas Party bij Warner Bros. en de Studio Tour in Londen;
  • Exclusieve promoties in alle officiële winkels in Londen en de Verenigde Staten:
  • Vroegtijdige toegang tot Wizarding World-evenementen en
  • Vroegtijdige toegang tot alle Wizarding World-goodies.

Gepersonaliseerd dagboek met speciale “sleutels”

Als je je als lid inschrijft bij Harry Potter krijg je ook een gepersonaliseerd dagboek, Keys and Curious. Dat klinkt niet voor iedereen even interessant, maar daar hebben Warner Bros. en Pottermore ook aan gedacht. Je naam wordt op de cover geborduurd en het wapenschild van het huis waarin je gesorteerd werd, krijgt ook zijn plekje.

Daarnaast vind je ook speciale “sleutels” in het boekje. Die kun je scannen met de Wizarding World-app en op die manier krijg je toegang tot verborgen geheimen. De sleutels worden bovendien elke maand vernieuwd, zodat die telkens interessant blijven.

Het enige nadeel? Het lidmaatschap komt in de lente uit, maar zal (voorlopig) alleen beschikbaar zijn in de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk. Nog even afwachten en duimen, dus, dat het programma binnenkort ook in de rest van Europa gereleaset wordt.

Gesponsorde artikelen