BTS lost nieuwe versie van ‘Yet To Come’ voor het WK voetbal

BTS heeft vandaag een nieuwe versie van hun nummer Yet To Come gelost. Het gaat om de versie die gebruikt zal worden door het Zuid-Koreaanse automerk Hyundai tijdens het WK voetbal. BTS is al enkele jaren brand ambassador van Hyundai, dat een van de hoofdsponsors is van het WK.

Enkele maanden geleden kwamen we te weten dat BTS een officieel nummer zou maken voor het WK voetbal. Dat nummer is vandaag, op vrijdag 23 september, verschenen. Het gaat daarbij niet om een volledig nieuw nummer, maar om een herwerking van Yet To Come.

Yet To Come (Hyundai Version)

In juni gaf BTS een opvallende update over hun toekomstplannen. De komende tijd zouden ze meer aandacht geven aan hun soloprojecten. Daarbij benadrukten ze meteen (en dat werd door heel wat media compleet genegeerd) dat ze ook nog steeds allerlei dingen zouden doen als groep. Zo verschenen er vorige maand al nieuwe afleveringen van hun realityreeks Run BTS! en is het zevental momenteel druk aan het repeteren voor hun uitverkochte optreden in Busan volgende maand. En nu komt daar ook een nieuw nummer bij.

BTS bracht vandaag Yet To Come (Hyundai Version) uit. Dat nummer maakt deel uit van de ‘Goal of the Century’-campagne van Hyundai voor het WK voetbal in Qatar. Het gaat om wat BTS zelf omschrijft als de “Britse rockversie” van Yet To Come. Dat betekent concreet vooral meer gitaren en een iets meer uitgesproken beat. Daarnaast werd ook de tekst van het nummer licht aangepast zodat het meer aansluit bij de ‘Goal of the Century’-campagne. Het nummer zal vermoedelijk gebruikt worden tijdens de advertenties van Hyundai die tussen de matchen van het WK te zien zullen zijn.

Bekijk hier de videoclip voor Yet To Come (Hyundai Version):

Meer
Lees meer...