Coca-Cola lanceert nieuwe K-popsmaak met campagne vol K-popsterren

Coca-Cola heeft vandaag een opvallende nieuwe smaak gelanceerd. Het gaat om een versie van de frisdrank die “smaakt naar K-pop”. De smaak werd ontworpen met behulp van artificiële intelligentie en wordt gepromoot door verschillende artiesten van JYP Entertainment.

De laatste jaren brengt Coca-Cola met enige regelmaat nieuwe smaken op de markt. Het gaat daarbij om zogenaamde Coca-Cola Creations. In het verleden verschenen zo al de smaken Coca‑Cola Y3000 en Coca-Cola Starlight en kregen Rosalía, Marshmallow en Tomorrowland hun eigen smaak. De eerste nieuwe smaak van 2024 is Coca-Cola K-Wave Zero Sugar, een smaak die geïnspireerd is op K-pop.

Coca-Cola K-Wave Zero Sugar

De nieuwe smaak is dus gebaseerd op K-pop. Om de smaak vast te leggen, deed Coca-Cola beroep op artificiële intelligentie. Wat die smaak dan precies is, zal je zelf moeten ontdekken. De blikjes zijn bij ons te koop bij Carrefour, maar zijn ook beschikbaar bij O’Tacos en Kinepolis.

Coca-Cola K-Wave Zero Sugar wordt gepromoot door een groep artiesten van JYP Entertainment. Het gaat daarbij om Stray Kids, ITZY, NMIXX en J.Y. Park zelf. Zij brachten samen het nummer Like Magic uit, dat ook meteen een videoclip kreeg. Maar er is meer. Je kan dankzij de Like Magic Fan Music Video AI Experience zelf deel uitmaken van de clip. Zo kan je je eigen stem, naam en gezicht toevoegen aan de clip en die gepersonaliseerde versie downloaden en delen op sociale media.

Verder is er ook een samenwerking met het genderless kledingmerk Private Policy. Daarbij kan je T-shirts, hoodies, sweatshirts, petten, juwelen en riemen vinden van je favoriete K-popartiesten.

Beluister hier het nummer Like Magic van J.Y. Park, Stray Kids, ITZY en NMIXX:

Meer
Lees meer...