Sinds deze week staat het derde seizoen van Emily in Paris op Netflix. Daarin zien we hoe Emily (Lily Collins) verschillende knopen moet doorhakken, maar ook hoe ze verschillende nieuwe projecten in de schoot geworpen krijgt. Een van die projecten is er eentje rond McDonald’s en hun McBaguette. Door de serie zal de McBaguette nu ook tijdelijk zijn comeback maken in Frankrijk.
Emily in Paris is terug en deze keer heeft de serie ook heel wat populaire merken meegebracht. Een van die merken is McDonald’s, dat in de eerste aflevering van het derde seizoen heel wat aandacht krijgt. De McBaguette speelt een grote rol, waardoor ook de interesse in het broodje zonder twijfel ook opnieuw zal groeien. Daarom halen Franse McDonald’s-filialen het product ook tijdelijk terug.
Emily in Paris 3
Emily in Paris volgt de modieuze Emily Cooper (Lily Collins), die in het eerste seizoen van Chicago naar Parijs verhuist om daar (tijdelijk) voor een marketingbureau te werken. Met haar Amerikaanse visie, probeert ze een aantal campagnes nieuw leven in te blazen. Bij heel wat mensen valt dat in goede aarde, anderen lijken haar een ‘irritante indringster’ te vinden.
In het derde seizoen focust de serie vooral op alle beslissingen die Emily moet gaan maken. Langs de ene kant is er haar driehoeksrelatie met de Franse Gabriel (Lucas Bravo) en de Britse Alfie (Lucien Laviscount), maar ook haar job zal haar dit seizoen in moeilijke papieren brengen.
McBaguette
Net zoals in de vorige seizoenen werkt Emily nog steeds voor het marketingbureau van Sylvie. Maar daarnaast probeert ze ook haar job bij Madeline, haar Amerikaanse baas, te behouden. Bij beide bedrijven krijgt ze heel wat interessante samenwerkingen voorgeschoteld, zoals een met het Belgische bedrijf Edgar & Cooper én met McDonald’s.
Die laatste samenwerking draait rond de McBaguette, een stokbrood met twee hamburgers, sla, kaas en mosterd. Dat broodje kwam in 2012 voor het eerst naar McDonald’s, maar verdween nadien opnieuw van de menu. Nu zal de McBaguette tijdelijk opnieuw beschikbaar zijn in Frankrijk door de release van Emily in Paris. Althans, als we de officiële site van McDonalds mogen geloven. Het is niet duidelijk of ook andere landen zullen volgen.