Guy Verhofstadt zei vanochtend tevreden te zijn met het brexitakkoord dat de Britse regering gisteren goedkeurde. "Ik hoop dat het gezond verstand zal zegevieren", zegt hij. Dat zou wel eens wishful thinking kunnen zijn. Wat in de rest van Europa als een aardig ontwerpakkoord wordt gezien, is in sneltempo in de UK voor een politiek domino-effect aan het zorgen dat het land in een ferme regeringscrisis dreigt te storten. Het grote doemscenario dat er een "no deal" komt, waarbij Groot-Brittannië de Europese Unie verlaat op 29 maart 2019, zonder enige afspraak, lijkt stilaan onafwendbaar.
  • 'Supersnel' lopen met deze Sonic-sneakers

    Heb je deze coole Sonic The Hedgehog-schoenen van PUMA al? Ideaal om je voor te bereiden op de release van Super Smash Bros. Ultimate!

    'Supersnel' lopen met deze Sonic-sneakers
  • Opstaan is niet altijd even makkelijk! Welke van de twee ben jij?

    Opstaan kan een echte strijd zijn voor sommigen

    Opstaan is niet altijd even makkelijk! Welke van de twee ben jij?
  • Voel je een echte zeemeermin met deze tegels in je badkamer!

    Met deze tegels in je badkamer voel je je een echte zeemeermin!

    Voel je een echte zeemeermin met deze tegels in je badkamer!
  • Heb je zin in een ijsje?

    De ideale combinatie: Kinder-chocolade en ijs!

    Heb je zin in een ijsje?
  • Zo maak je je bier helemaal 'fabulous'

    Voor wie écht wil schitteren!

    Zo maak je je bier helemaal 'fabulous'
  • Iemand zin in een sneetje ketchup?

    Gedaan met ketchupvlekken!

    Iemand zin in een sneetje ketchup?
  • Er is iets nieuws voor fans van Baileys

    Uhm ... ijs én Baileys ... waar moeten we zijn?

    Er is iets nieuws voor fans van Baileys

spreadtheword

Wie zijn we?

Newsmonkey is hét nieuwsmerk van generation Y: journalistiek en entertainment die domineren via sociale media.

Newsmonkey bouwt als mediabedrijf een nieuw online commercieel model, met native advertising en eigen technologie die ze viraal laat gaan.

Met ons breaking nieuws, onze achtergrondverhalen, scoops, populaire lijstjes en boeiende video’s bereiken we meer dan 1,5 miljoen mensen per maand.