Je hebt het misschien al gemerkt. Maar in de loop van de dag viel de Spotify-verbinding bij velen weg. Dat komt door een wereldwijde storing. Spotify is ondertussen al op de hoogte en probeert het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Vond je ineens je favoriete afspeellijst niet of stopte je nummer ineens met afspelen? Daar is een reden voor. Via Twitter heeft Spotify zonet gemeld dat er een probleem is met de muziekapp. Wat er precies aan de hand is, is niet duidelijk. Maar er wordt aan gewerkt.
Storing
Rond twee uur deze namiddag regende het tweets aan het adres van Spotify. Meerdere gebruikers meldden een probleem en postten daarbij ook een screenshot van hun app. Daarop was te lezen dat de verbinding verbroken was. Daardoor dachten de meesten, inclusief wij, dat er iets mis was met hun internetverbinding. Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Ondertussen zijn er in België via de website Downdetector.com al meer dan 1.200 meldingen binnengekomen. In de Verenigde Staten zijn dat er al meer dan 20.000. Spotify lijkt ook al op de hoogte van het probleem. “Er is iets niet helemaal juist, we zijn ermee bezig. Bedankt voor alle meldingen”, staat er te lezen. De storing zal dus normaal gezien niet lang duren.